23 October 2008

Disaster Movie (lawak yg x berasas)!


Hmmmmmm... aku suka 1 part je dlm movie ni... part ending masa diorang nyanyi tu! Ntah knapa aku suka lagu bodoh tu ngan senyuman siuman sorang2 pulak tu aku masa tu! I mean tadi lah! Cerita ni byk merepek! Nampak sgt lawaknya yg dibuat secara sengaja utk memanjangkan story dengan kreativiti n produktiviti sang producer dia tu! Uwahhhh!!!! Apa pun aku bg 5 drpd 10 bintang! Plus 1 anak bulan! Hwa3!


Well mcm biasa sementara menunggu wayang tu start.. aku isi perut yg fit ni (uwahh!!!) kat The Chicken Rice Shop Mid Valley tu! Sempat gak online skejap (aku bawa laptop kecik hak milik sementara)... bukan apa, kalau aku bawa laptop aku yg biasa tu aku akan kelihatan spt lelaki gagah yg keberatan membawa benda dlm beg ex! hwa3!!!!!! Mcm biasa kalau aku makan kat kedai ni semestinya aku order noodle set ngam ayam dia aku pilih honey bbq chicken! Aku suka set ni sb betul2 mcm Chinese food! I likeee Chinese food! try lah! Alah halal lah kedai ni! Gunakan tanpa was2! Hwa3!

No comments:

Post a Comment