21 October 2008

Ya aku jadi salah seorang Juri dlm O2C Next Top Model... =)


Sama ada sekadar untuk suka2 atau menimba pengalaman... apa pun aku suka tgk semangat setiakawan n sikap mencuba sesuatu yg baru dlm group ni! Happy Success ya!


Ada beberapa org tanya n heran kenapa aku boleh termasuk dlm kategori artis2 sabah di http://www.kadusmusic.com/... kisahnya begini.. lepas website tu aku x jenguk2 selama lebih 1 tahun padahal aku dah jd member sana, baru2 ni aku bukak n yes aku masih wujud rupanya dlm site tu so aku upload 3 pics model aku tu! (uikss).. kalau moderator website tu luluskan pics aku maka akan 'terpublisiti' lah pics n nama aku disana! n thanks to the owner sb sudi meluluskan pics aku tu tapi ada juga komen2 yg kureng selesa dilemparkan! Biasalah tu.. ada jugak artis2 sabah (ntah org sebenar atau x) yg PM aku tp kalau aku x layan pls jgn marah tp berikan aku keyakinan ya! hwa3! Aku ni x mudah percaya org sejak tahun lepas lagi (baru saja)! hwa3

So.. skrg aku dijemput untuk menjadi 'judges' utk http://www.o2c-family.blogspot.com/ sama ada just suka2 atau serius, anggap saja teguran n sindiran aku tu membina ok! Nanti Krismas kita bersalaman mohon maaf zahir n batin (yay!)!!!

Siapa jemput aku jd judges? Sememangnya org yg berpengalaman dlm bidang2 yg sewaktu dengannya... dia ni kawan aku lama sudah tp jarang ada masa sembang, kalau ada pun kami 'senaman mulut' jak di YM! hwa3! Dia ni sudah byk kali menjadi juri utk UNDUK NGADAU SABAH atau Ratu Cantik Peringkat Negeri Sabah atau Miss Malaysia pun ok saja bah! BBKK Jason! (Buli Bah Kalo Ko) malas aku mau story mory korang tgk jak lah ni blog dia http://jasonjay.blogspot.com/ (sila2 tambah2 jgn besarkan kemaluan!)

2 comments:

  1. ok bah kalao kao busss!!!!!
    kasi biar jak kalau diorang marah tu! kikikikiki

    ReplyDelete
  2. ya bah tommy ... kau juga bah .. he he ....

    bah jan hangat tahi ayam aah .. nanti2 sia mausk sini lagi, pi limpas2 .. hu hu

    ReplyDelete