27 October 2008

SAME? Persamaannya ada pada hemat aku sbg org yg teliti! hwa3






Kadang2 kita akan suka lagu tu bila melodinya mcm familiar... Kadang2 kita rasa lagu tu ada persamaan dgn lagu yg lain... Maksud aku dr segi music arrangement or the melody! Aku rasa lagu baru dlm album baru kump Coldplay yg berjudul Viva La Vida ni sama je mcm lagu penyanyi comel lawa siot menari tarian selamba tp tetap seksi dr Perancis yg bernama Alizee... Kenal? Kalau x kenal tgk lah video ni n lihat ala2 persamaan melody diorang! (aku mula minat Alizee sejak tahun 2004!) So tekan je butang play utk video coldplay n dlm masa yg sama tekan play utk video alizee then pause kedua-duanya! After dah loaded, dgr lagu coldplay dulu baru dgr lagu alizee! (saje suruh buang masa lama2 kat page ni) tp dgr n tgk lah saja ya! =)

COLDPLAY


ALIZEE

5 comments:

  1. haha... ya ada juga la ckit persamaan.. yg penting aku tgk ppn tu nyanyi.. aku tglkn cold play..hahaha.. layan jak ku tgk+dgr lagu ppn 2.. haha.. mn ko jumpa ppn 2 pun aku x tau la tommy.. muahahaha

    ReplyDelete
  2. hahah..meng ada pun..la minat gak ngan alizee..aku minat giler sejak dgr lagu lolita dia..layan siot...nasib baik tak reti nak nyanyi kalau tak abis arrr...

    ReplyDelete
  3. wah peka sgt pemilik blog ni! i rasa u ni seorang yg teliti & serius! gd luck!

    ReplyDelete
  4. ya sya pun bila dgr ni lagu coldplay memang ada persamaan dia punya starting..tp ni lagu coldplay syok jg kan?! hehe alzee pun syok jg, cute n cantik n seksi haha

    ReplyDelete
  5. aah
    hahaha
    bila dgr coolplay dah tau dah
    saya mmg french speaking, tau sgt alizee ni
    hehe

    ReplyDelete