04 December 2008

Bukit Cherakah... ( ker Cerakah? )

Plan hari ni nak ke tempat tu di Shah Alam... tapi hujan pulak... Member tu pun x jadi p... dgr2 tempat tu ada 4 musim...kena sewa basikal utk merayau kat tempat tu... mcm best kan? Tak tau lah tak pernah p lagi ni... next time katanya... So plan lain pulak member ni nak ke K.L pulak nak amik pic xmas deco katanya... gitu! hwa3! Tp senyap je? Takpalah aku nak ke Mid Valley p makan makanan Portugis sana...
Bukan apa, smlm masa nak dinner ngan Radit, tempat tu dah kehabisan makanan ( laku )! Sempat gak aku intai2 menu dia n memang mcm sedap! So dah kehabisan pulak jadi kami pun makan kat gerai area rumah dia kat Cheras... Sedap jugak! Pastu dia kata dia slalu menapau Nasi Ayam Dara ( nama gerai tu ) sb dia kata sedap n ayam dia bsr2 hanya rm4.80 je! Wah dah makan kat gerai sempat lagi singgah kat gerai 1 tu lagi utk menapau jugak! Memang sedap! Aku pun balun je kat umah kawan ni...
Sorry Radit, aku dah kata yg aku xnak ganggu masa ko kan? Unless kalau ko yg ajak aku kuar kan? N aku dah bgtau bebila kalau ko free just contact me... ( aku nak ke Mid Valley makan makanan Portugis yg ko syorkan tu, dah bgtau ko kan? ) hwa3... huuuuuuuuuu kesian aku kuar sorang2 kali ni...... lalalalalala




4 comments:

  1. huhuhu..sori..tak jadi g sana..cuaca pun tak mengizinkan..kita g minggu depan erk dlm ari sabtu pas aku balik dari ipoh sempenan raya haji..petang ni tak jadi turun kl..dek kerana hujan tadi since mcm dah lewat sbb nak naik public trans so mcm tak sempat nak ronda kl...huhuhuhu..ala sian dia kuar sorang..mungkin sok turun kl kot

    ReplyDelete
  2. huhu..tu la..skrang ni kn musim ujan..
    so, 4musim kt bukit cerakah tu pon jd 1musim je..
    hehe..

    waa..sedapnye mknn portugis..(walaupon aku xpenah mkn)
    xpe2, nnt jgn lpe amik gmbr mknn2 tu k!
    le syare dgn kitaorg..

    ReplyDelete
  3. I saw your blog address masa checking out ko punya myspace, so i guess why not take a look around. aku nie memang suka tengok blog orang kalo kalo buli dpt idea tuk blog sendiri tapi bukan main copy ok, hehehehe. Masa baca blog ko ada nampak tu gambar "Bulibahkalokau", so aku rasa ko nie sabahan but U don't look like sabahan u know. FYI, aku nie GSTT, i did apply tuk tu KPLI tapi inda dpt temuduga, so terpaksalah apply lagi tahun depan. Kalo ikut aku bukan minat pun jadi guru nie, tapi memandangkan keadaan economy skrng, indalah plak buli pilih keja. ambik jak mana yg sangkut asal gaji masuk poket ada isi tiap bulan oklah. Anyway kalo ko buli carikan aku keja sana ko impom jak ngan aku.(tukang jaga paking pun buli-hehehe kidding). Oklah geng keep in touch ok. Chow Luk.

    ReplyDelete