12 February 2009

Do you think this is real???

Dalam keletihan aku melayari laman web tapi secara tak sengaja aku ternampak iklan2 yg biasanya aku ignored je bila aku tengok terselit kat tepi2 site mcm parasit tu! Tapi hari ni hati aku tergerak utk melihat apa sebenarnya tawaran tu! Aku pun nampak blog ni aku tgk mcm betul je... ( http://kerjasambilanbuatduit.blogspot.com/2008/12/home-peluang-menambahkan-pendapatan.html ) kalau tak mana mungkin org tu berani bagi nama penuh siap ngan nbr bank dia skali? Pihak polis sewenangnya mencari org tu kelak kalau dia menipu kan? Apa pun kita takkan tahu selagi kita tidak mencubanya... berani atau tak terpulanglah kepada anda... lagipun kalau betul dia tipu, kita hanya kerugian rm20 sahaja.... kalau dia tak tipu, rm20 kita tu akan berganda pulak....

Well kalau takut atau tak yakin lebih baik jgn cuba... aku syorkan korang pergi ke kedai buku dan cari buku mcm aku dpt ni...
kalau korang ikut caranya pasti akan berhasil mendapatkan duit hanya melalui blog korang! Tak rugi jugak masa n idealogi yg korang 'laburkan' dlm blog korang tiap hari... Usaha tangga kejayaan! Good Luck to me n all of you out there! ( Zaman sekarang semua pakai duit, masuk tandas pakai duit, masuk kubur pun mau pakai duit jugak! ) hwa3






4 comments:

  1. Hi bro..aku pun tengan dok di approched oleh member untuk join skim2 piramit macam ni...ntah ler..tak decide lagi....

    ReplyDelete
  2. Tommy,napa sepi jak lately?rindu sma HWA3 ko...r u ok?

    ReplyDelete
  3. Tommy,best2 apa2 pun mesti berani mencoba..

    ReplyDelete