08 February 2009

Kesakitan yang memberikan semangat utk bentuk badan pulak? isk3

Hari ini aku sakit, sakit yg sudah beberapa hari aku rasa tapi biarlah... Semoga dgn nekad dan usaha aku utk membentuk badan akan tercapai, ini sudah memadai drpd aku terus melayan sakit aku! Semalam aku jogging rasa seronok n lapang seketika hati ni... tapi bila dah kat rumah nampaknya harapan utk lihat berita baik dr hp aku tetap hampa sampai saat ini... biarlah, mungkin skrg aku sakit tp esok lusa aku lebih sembuh drpd skrg, mungkin skrg org tak pedulikan kita tapi bila sampai masanya org tu pulak tidak dipedulikan sesiapapun kat dunia ni... mungkin kah? Apa pun aku bukan manusia yg kejam yg tiada hati perasaan, walaupun sebak, aku tetap mengharapkan yg terbaik utk org yg aku dah syg! Kalau kita mengharapkan sesuatu balasan buruk kat org yg kita syg tu maksudnya kita mempunyai hati yg busuk lebih busuk drpd apa pun walaupun kita dah x syg org tu... percayalah saja akan kekuasaan Ilahi... gOD BLESS ALL OF US.... ( jogging sampai pengsan mlm ni! heeeeee )


2 comments:

  1. Having only jogging cant shape you too much,but still it can keep u fit. Makan pun kne jage gak.Yg sakit sini sne tu maybe sbb ko dah lme sgt tak work out,then suddenly pg jogging.Takpe,lme2 dah biase la tuh. Lagi satu,biar r consistent work out.Aku ade kwn yg kurus b4,but then die pg gym n mkn protein,having balance diet,die dah bulky n toning,juz only 3months.
    About hati n perasaan and ayat ko nih "percayalah saja akan kekuasaan Ilahi... gOD BLESS ALL OF US....",mmg btol.mmg tak sume yg kite harap kan for sure akan dpt.Aku ade gak rmai kwn yg tak dpt tmpat in any university kat oversea,but then diorg selalu mgeluh n mnyumpah2 la.Kesian gak,tapi ape yg aku slalu ckp kat diorg is that ape yg berlaku ni sume ade HIKMAHnya.Maybe Tuhan dah atur kan yg lebih baik dari ape yg kte dah terlepas tuh.mcm mber2 ko ckp,jgn mudah ptus asa,mne tw,jodoh yg lg elok dah tertulis kat "BUKU NASIB" ko. All da best.

    P/s:i hv experienced a lot of rejections(not about LOVE).I have been rejected from a lot of universities and interview.Lagi perit,so i do understand ur feeling.Jogging mmg bley release stress.

    ReplyDelete
  2. warh lama x joging..rindu mau jogging!!

    ReplyDelete