18 February 2009

Letih pasal mengantuk br pulang dr supper!

I just arrived from a bit of heavy supper with Radit @ Andhika!!! Actually, i was shocked when he call me for a supper at 11.03pm while i was watching the Wira Internet at tv3! At the meantime i was waiting his invitation since past few days... maybe... owh he was so busy lately, and suddenly he asked me for a supper is better than nothing, better than i using my time for surfing the internet just to wasting my time in Myspace for replying my fans' comment! Hwa3! Sorry coz i am not into Myspace's mails... for your info... i have 2+++ unread mails... how can i read n reply all that, so sorry to say coz my time in Myspace is not for reading mails!

Whatever it is, or whatever some people might say about me, i just wanna say thanks to Andhika for a beautiful day, thanks for cheering myself, thanks coz being with me not for granted that means honest and sincere, short talk ( pendek kata dlm B.I kot? hwa3, eh forgot, it's a LET'S SAY or EASY TO SAY lah! ) i am happy coz we shared, talking n laughing too much until both of us think how stupid or childish we are ( or maybe me the only 1 who thought like that just now? hwa3 )..... Whatever it is, i think i wanna put some chillies to 1 of my BELOVED friend's mouth! ( bukan main celupar, or maybe dia concern n yes i really appreciated it but i have to put the chilli jugak! hwa3 ) N for those who really think that something bad happen to me, forget it, it is only the preview, the trial package! But it's cool coz the lesson is, we know who is our friends who really cares or concern or let's say who really 'follow' us in secretly like an eagle eyes! Uwahhh!

E i can't wait for today's plan! We want to visit n eat Baso or Sabahan say it Bakso at Sharifah Zanira's restaurant which her own Indonesian food concept... She is a singer who known with her Langit Ke Tujuh song which is Velvet sang this song once in Akademi Fantasia.... n after that, maybe we are going to SUNWAY LAGOON! Yahooooooooo!!!!! ( ha'a perot dah kembong baru nak ke Sunway, takpa janji nak posing vogue! hwa3 ).... Owh bull n chicken shit!!! It's almost 4am now? OMG! I'm so happy till i really not 'remember' that i am fucking sleepy right now! Ok ok i wanna make a new maps on my smelly pillow now, happy happy happy, sad sad sad, happy happy happy, uhhhhhhhhhh whatsoever! lalalalalalala..... x boleh happy sehappy alam jugak sb ingatan aku masih mengharapkan kesembuhan kat kwn aku yg kat Miri tu... hai DD, apalah kbr ko sana tu agaknya..... apa pun, i believed in miracle! Anything can happen tomorrow, whatever happen must be a reason... May God The Almighty bless all of us..... ( this is me, kadang happy kadang sebak, kadang sedih kadang melonjak kegirangan! Kalau org tu hidup sbg manusia tp tak merasa mcm apa yg aku rasa, org tu bukan manusia! Nah kan kluar lg ayat yg aku slalu sebut ni! ala yg bukan manusia tu! hwa3! Ahhh sudah!!! )


8 comments:

  1. u got ur supper till breakfast though
    lol ;D

    ReplyDelete
  2. can i join together-gether? hikhik

    ReplyDelete
  3. DO U MEAN SI ANDHIKA PRASETMA OUR ACTOR???? I SAW ON UR LABELS!

    ReplyDelete
  4. gossip tak baik utk kesihatan...
    hwa3

    ReplyDelete
  5. Hari-hari yang paling mengembirakan adalah hari di mana kita berada di sisi org yg di sayangi..hidup kan terasa lebih sempurna dan hati kan terasa lebih tenang..segala kesedihan dan kesunyian akan hilang bila bersama..."akan wujud satu rasa yang teristimewa"..SATU RASA yang lebih indah dari ungkapan CINTA & lebih besar nilainya dari ungkapan SAYANG.. (dan Rasa Istimewa ini belum pernah singgah di dalam hidup aku, walaupun telah banyak ungkapan CINTA & SAYANG yang aku telah dapat sebelum ni tapi yang aku hairan, "RASA Istimewa" yang aku benar2 ingin rasakan itu tidak pernah datang..mungkin Rasa itu terlalu besar untuk aku kecapi??Atau mungkin kah rasa itu memang tiada wujud lagi di dunia ini?? Hanya DIA yang tahu..
    nah!nda pasal2 aku dah mula merepek pulak kat sini..hiks!
    Apa2 pun,sebagai seorang teman,aku akan terus mendoakan kesejahteraan hidup ko dear..semoga ko akan terus bahagia seperti hari ini..(chinggg..chinggg..mudahan terpelanting semua kesedihan dan kerumitan hidup ko) :p

    nda biasa aku serius2 ni weh..rasa mcm aunty2 pulak..hahaha..

    Bagi aku..

    "Kehidupan umpama aiskrim, enak rasanya bila dimakan.."enak" juga rasanya bila jadi ke demam!"

    Dah demam buat apa murid2?

    "makan panadol,cikgu"

    hwa3..
    (hidup kadang hepi kadang sedi,tapi segala apa yang berlaku ada hikmahnya,bila hepi menjadi sedi,jangan mudah putus asa..cari panadol) tapi jangan pulak makan berlebihan,nanti kalo overdose aku nda tanggung!hehe..)

    jari2 aku dah sengal..aku stop sampai sini jak..len hari aku buat senaman jari-jemariku lagi di blog mu ni...ehehe..

    ReplyDelete
  6. hwa3... aku mau tercirit baca komen mu liza!!!
    aduii nah! mati aku eh! hwa3

    ReplyDelete